top of page
  • סיון גונן

3 פתרונות אחסון יצירתיים למטבח

עודכן: 5 בפבר׳ 2021


מעמד לנייר סופר נתלה על  קיר בעזרת וואקום
פתרונות אחסון שישדרגו את המטבח שלכם

אין דבר יותר כיף ממטבח פרקטי, כאשר לכל דבר של מקום ולא צריך לבזבז זמן בחיפושים.

עוד דבר ממש כיפי במטבח הוא מטבח ללא עומס, כאשר יש לנו בדיוק את מה שאנו צריכים.

פה, למען האמת, לא פשוט לנו, כי יש לנו הכל מהכל : כלים, סירים, מכשירי חשמל, פיצפקעס....

וקשה לנו לשחרר פריטים שאנו לא משתמשים ושיש לנו אותם בכפילוית, שמא יום אחד אולי נצטרך...

אבל האם באמת נצטרך? הרי זה יושב בארון או במגירה כבר כל כך הרבה שנים ומעלה אבק.



אני תמיד אומרת בהרצאות שלי, שאחת הנקודות שעלינו להפנים בכל הנוגע למטבח היא,

שהשייש במטבח לא נועד למקום אחסון. השייש נועד ליצירת משטח עבודה ולכן עליו להיות

כמה שיותר פנוי ונקי מציוד. אחת הסיבות לעומס בשייש נובעת מעומס בארונות האחסון והמגירות,

ואז כשאין שם מקום, החפצים תחילים לזלוג מהארונות ולתפוס מקום קבע על השייש. כשזה קורה, תסכימו איתי שזה לא נראה טוב, ואם אנחנו גם רוצים לנקות איזור זה, אי אפשר פשוט להעביר סמרטוט בשניה, כי זה קצת סיפור להזיז הכל, לנקות ולהחזיר חזרה.



אך עם זאת, אנחנו עדיין לא יפנים וזה לא ריאלי עבורנו לא לאחסן דבר על השייש במטבח.

לכן הקפידו לאחסן על השייש אך ורק את מה שבשימוש יומי וצריך להיות בשלוף, כמו למשל קומקום חשמלי שכל הזמן בשימוש לשתייה חמה בבית. פריט נוסף שבשימוש מיירבי הוא מתקן לייבוש כלים.

זכרו שלא לכולנו יש מדיח, וגם אם יש מדיח, תמיד נוצר מצב שאנו מייבשים כלים מסויימים על השייש.

לכן עצה שלי, אם יש כבר כלים לייבוש, עדיף שהם יהיו על מתקן שתופס כמה שפחות מקום (וגם חשוב שניתן יהיה לרוקן את המים שניגרים בתחתית המתקן).

לפרטים על מתקן כזה- לחצו כאן .



פריט נוסף שנמצא כמעט תמיד על השייש שלנו, זה מעמד לנייר סופג. לי זה תמיד הפריע שהמעמד יושב לי על השייש וכל פעם הייתי צריכה להזיז אותו כדי שאוכל "להעביר סמרטוט".

עד שגיליתי את המתקן לנייר סופג ,שאפשר לתלות על הקיר מבלי לקדוח אפילו בורג אחד.

רוצים לדעת על מה אני מדברת? לחצו כאן ותגלו.



וכמובן שהפתרון שהכי יעזור לנו לשחרר את השייש מציוד ולייצר מטבח הרבה יותר מסודר הוא לעשות סדר בארונות ובמקומות האחסון במטבח. ולמה אני מתכוונת שאני אומרת סדר? אני מתכוונת קודם כל למיון ושחרור. ברגע שנשחרר את המיותר ואת הלא בשימוש , מה שיקרה שיתפנה לנו מקום בארון לאחסן את הפריטים שנמצאים על השייש.



המיון והשחרור הוא קריטי לכל קטגוריה בבית, ובמיוחד במטבח. לא תאמינו מה תגלו לדוגמא במגירת הסכו"ם שלכם במטבח, אם תעשו בה מיון. כדי שתדעו איך עושים מיון במגירת הסכו"ם, הוספתי לכם סרטון מהפינה שלי בתוכנית היומית של פשוט בבית ב-כאן 11. בסרטון אני מדגימה איך עושים סדר במגירת הסכו"ם מהשלב הראשון ועד האחרון. (וכדי שיהיה לכם נוח לצפייה, הגדרתי את הסרטון שיתחיל בדיוק בסידור המגירה) .... לצפייה לחצו רק פליי.


פתרונות אחסון נוספים למטבח ניתן ליצור בעזרת מעמדים לניירת העשויים מפלסטיק. אלו פתרונות יצירתיים במיוחד ובעזרתם ניתן לחסוך במקום ולהתייעל בצורה משמעותית במטבח. אצלי המעמדים האלו מככבים בכל מיני מקומות ואני ממש מרוצה מהם. כדי לראות מה שניתן לעשות איתם במטבח, לחצו על הסרטון הבא. ושוב, כדי שיהיה לכם נוח לצפייה, הגדרתי את הסרטון שיתחיל בדיוק בשלב בו אני מראה מה ניתן לעשות עם המעמדים המפורסמים.


אז מקווה שיש לכם עכשיו מלא רעיונות ופתרונות אחסון למטבח שלכם. מוזמנים לשתף אותי בפתרונות אחסון אחרים שלכם, ולעדכן אותי אלו מהפתרונות שהצעתי היו רלוונטים עבורכם ונתנו לכם רעיון חדש.

לפני סיום, רוצה להזכיר לכם שאוטוטו פסח מתקרב וזה בדיוק הזמן להצטרף אליי לסדנת הדגל שלי- סדנת אונליין של "מסדרות ביחד" לקראת פסח.... ועכשיו במחיר מיוחד, מחכה לכם בקישור מטה :)

לפרטים לחצו כאן https://www.kimonoisrael.co.il/mesadrotonline



488 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
  • Youtube
  • Instagram
  • Facebook
  • Whatsapp
bottom of page