top of page

מדיניות משלוחים והחזרות

אספקת המוצרים המוזמנים דרך אתר "קימונו- ייעוץ לסדר וארגון" יבוצעו באמצעות שליחות או באמצעות הגעה אל בית העסק שהוא במושב רמות, רמת הגולן.

 

1. אספקת מוצרים במשלוח

משלוח 

עלות משלוח לכל הארץ - 45 ש"ח.

רק בהזמנה הכוללת את המוצרים הבאים בלבד : מדבקות סידור/ השראה/ מדבקות תבלינים/ לוח חזון- עלות המשלוח היא 25 ש"ח בלבד ויש לאסוף את המשלוח מנקודת האיסוף הקרובה לביתך. כתובת נקודת האיסוף

יישלח אלייך בהודעת sms.
אספקה הינה בין  7-14 ימי עסקים.

איסוף עצמי
ניתן לאסוף את המשלוח באיסוף עצמי ממושב רמות רק בתיאום מראש

בנייד 0504264787  או מייל info@kimonoisrael.co.il

יש לוודא טלפונית שההזמנה מוכנה טרם ההגעה לאיסוף
ניתן לאסוף את המשלוח בימי עסקים בלבד כלומר לא שישי, שבת, ערב חג 
עד השעה 18:00.

 

2. אספקה והובלת המוצר

  • בית העסק "קימונו, ייעוץ לסדר וארגון" ידאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידי הלקוח בעת ביצוע הרכישה באתר העסק תוך 7-14 ימי עסקים.

  • בית העסק, "קימונו- ייעוץ לסדר וארגון" לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת בית העסק.

  • על הלקוח להיות זמין בטלפון כדי שהשליח יוכל לתאם עם הלקוח טלפונית את קבלת החבילה. במידה והלקוח לא היה זמין ולא ענה לטלפון של השליח, המשלוח לא יימסר ללקוח באותו היום. חברת המשלוחים תספק את המשלוח ברוב המקרים ביום שלמחרת. אם ביום שלמחרת, הלקוח לא יהיה זמין בשנית לשליח בטלפון, באחריותו של הלקוח בלבד ליצור קשר עם המוקד משלוחים של צ'יטה ולהגיע באופן עצמאי לאסוף את המשלוח במוקד צ'יטה הקרוב לביתו עד שבועיים ימים. אם הלקוח לא אסף את חבילתו מהמוקד (לאחר שבועיים), תשלח החבילה חזרה לבית העסק "קימונו" והלקוח יחויב אוטומטית בעלות המשלוח של 45 ש"ח כדי שהמשלוח יגיע לבית העסק קימונו. במידה והלקוח עדיין ירצה את המשלוח, יהיה עליו לשלם שוב 45 ש"ח כדי שהמשלוח יגיע אליו.

  • במידה והלקוח לא נמצא בביתו כדי לקבל את המשלוח והלקוח מנחה את השליח להשאיר לו את המשלוח ליד הדלת, ישאיר השליח את המשלוח ליד הדלת רק אם הלקוח הזין במפורש במעמד ההזמנה את שם הרחוב, מספר הבניין, מספר הדירה ומספר הקומה. ללא כל הפרטים האלו, לא יוכל השליח להשאיר את המשלוח ליד פתח הדלת והשליח לא יספק את החבילה באותו היום.

  • במידה והשליח השאיר ללקוח את המשלוח ליד הדלת בהתאם להנחייתו של הלקוח (ובמידה ולשליח יש גם את כל הפרטים של הכתובת בהזמנה:רחוב, מספר בית, קומה, דירה), על הלקוח להבין שאם יגרם נזק למשלוח או אם הוא ייגנב מליד פתח הדלת, לא יינתן ללקוח החזר כספי לא על תכולת המשלוח ולא על תשלום המשלוח וכל נזק או אובדן של המשלוח יהיה באחריותו המלאה של הלקוח. בשום שלב הלקוח לא יקבל החזר על המוצרים שרכש מקימונו ועל עלות המשלוח מבית העסק קימונו.

  • שעות פעילות שירות המשלוחים היא בין השעות 8:00- 18:00.

 

3. החזרות וביטולים

  • הודעה בדבר ביטול הרכישה מכל סיבה שהיא ע”י הלקוח תהיה בהתאם להוראות פרק ג’ לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 ובכפוף לכל דין.

  • ביטול הרכישה יעשה מיום ביצוע הרכישה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר.

  • ניתן לבטל את העסקה באמצעות דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של בית העסק info@kimonoisrael.co.il  או במענה טלפוני 050-4264787

  • ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת דואר אלקטרוני מבית העסק "קימונו- ייעוץ לסדר וארגון". המאשר את הבקשה לביטול העסקה.

  • במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לבית העסק כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח.

  • החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית כלומר האריזה סגורה כפי שהגיעה אליו במשלוח ושהמוצר לא הוצא מאריזתו ואינו פגום בצורה כלשהי ובצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 14 יום מתאריך רכישת המוצר.

  • במקרה של ביטול העסקה, יחזיר בית העסק "קימונו- ייעוץ לסדר וארגון" ללקוח רק את העלות של שווי הקניה שביצע באתר ולא יינתן החזר כספי מבית העסק ללקוח עבור עלויות המשלוח שהלקוח שילם בעת רכישת המוצר באתר.

  • אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לבית העסק וזאת בנוסף לדמי הביטול (גובה 5% ממחיר גובה העסקה או בסך 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם.

  • מוצהר ומוסכם בין הצדדים כי במידה והלקוח מחזיר את המוצר באמצעות שליחות חיצונית ו/או גורם אחר ואינו מחזיר את המוצר בעצמו, הוא מעניק לבית העסק "קימונו- ייעוץ לסדר וארגון" את שיקול הדעת הבלעדי להכריע האם המוצר ניזוק ואם לאו.

  • באם נפל פגם במוצר שהוחזר בעת הגעתו חזרה לבית העסק "קימונו ייעוץ לסדר וארגון" , הרי שהלקוח מקבל את קביעת בית העסק "קימונו ייעוץ לסדר וארגון" לעניין זה ובמידה וישנו פגם, כספו של הלקוח לא יוחזר.

  • החזר כספי יבוצע עפ”י הוראות החוק, בתוך 14 ימים ובאמצעי התשלום בלבד.

  • ביטול הזמנה ע"י הלקוח בשל פגם במוצר יתקבל עד 3 ימי עסקים מיום קבלת המוצר. מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. בית העסק לא יטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

  • במידה וייגרם נזק לכל מוצר שמופיע בחנות קימונו במהלך המשלוח (כלומר מהרגע שהמוצר יצא מבית העסק קימונו ועד לרגע שנמסר לידי הלקוח המזמין), על הלקוח ליידע את בית העסק קימונו על הפגם במוצר במיידי ובסמוך למועד קבלת המשלוח, ולשלוח תמונה של המוצר הפגום לבית העסק באריזתו. בית העסק יזכה את הלקוח, במידה ואכן הפגם נוצר כתוצאה מהמשלוח אך ורק בזיכוי כספי לחשבון הבנק של הלקוח או דרך אפליקציית תשלומים.

  • Youtube
  • Instagram
  • Facebook
  • Whatsapp
bottom of page